Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hoe werkt Funmania Aalsmeer?

Wij werken met tijdsblokken van 3 uur. Een reservering is verplicht, vanwege de beschikbaarheid van het materiaal. Aan de hand van leeftijd en lengte hebben wij advies routes uitgestippeld. De routes zijn te herkennen aan de kleuren groen, blauw, rood en zwart, waarbij groen de makkelijkste route is en zwart de moeilijkste. De routekleuren zijn in de meeste gevallen adviserend met uitzondering bij de blauwe kleur. Bij blauw is het bindend.. Iedereen ontvangt de advieskleur direct bij de entree. ook ontvangt iedereen een bandje bij binnenkomst die gelinkt is aan het desbetreffende tijdsblok. Er zijn twee harnasmomenten tijdens het tijdsblok. Dit wordt bijgehouden door de instructeurs die de harnassen uitdelen. Er wordt een stip op het bandje gezet wanneer er een harnas wordt uitgedeeld. Bij twee stippen kan er niet nog een keer een harnas gehaald worden dus houdt daar rekening mee. 

Ik heb een (gluten)allergie. Wordt hier rekening mee gehouden?
Wij houden rekening met allergieën. Wij vragen dit vooraf, bij het reserveren in het veld ‘’opmerkingen’’, aan te geven.
Wat zijn de prijzen voor Funmania Aalsmeer?

Wij hanteren vanaf prijzen. Daarnaast hebben wij voor iedere doelgroep arrangementen op maat gemaakt. Wij adviseren dan ook om een kijkje te nemen op deze pagina, voordat je een los ticket reserveert.

Bekijk de arrangementen van Funmania Aalsmeer

Ben ik verplicht om te reserveren?

Reserveren is verplicht. Dit doen wij om teleurstellingen te voorkomen. Op drukke dagen kan het namelijk voorkomen dan ons Funpark en/of restaurant vol zit.

Kan ik mijn reservering annuleren?
Indien je onverwacht geen gebruik kan maken jouw reservering, kan er vooraf een verzoek worden ingediend bij Funmania voor een restitutie van het reeds vooruit betaalde bedrag. Dit geldt niet voor groepsreserveringen. De kosten voor de retourstorting zijn voor rekening van de klant.
Dien ik mijn reservering uit te printen?
Bij het aanmelden bij de kassa wordt je verzocht de reserveringsbevestiging bij de hand te hebben. Dit kan uitgeprint op papier, maar ook via je telefoon.
Worden de kosten die teveel betaald zijn gerestitueerd?

Wanneer er minder kinderen of volwassenen komen dan vooraf voor is betaald zal dit gerestitueerd worden middels IDeal. Dit is uitsluitend bedoeld voor kinderfeestjes. Bij losse reserveringen restitueren we geen geld wanneer het aantal verschilt op het moment van aankomst. Graag bij de balie aangeven indien het aantal kinderen bij een kinderfeestje afwijkt van de reservering. Vervolgens zal dit binnen enkele werkdagen teruggeboekt worden.

Voor welke leeftijd is Funmania Aalsmeer geschikt?

Funmania Aalsmeer heeft een aanbod aan activiteiten voor jong en oud. Speciaal voor gezinnen hebben wij rekening gehouden met de allerjongsten (1 jaar), maar ook voor pubers en volwassenen garanderen wij spanning en uitdaging! Op de pagina ‘’Het Park’’ vindt je ons totale aanbod aan activiteiten.

Word ik continu begeleidt door een instructeur?
Ons park is zo ingericht dat je alle parcoursen zelf kunt afleggen. Er loopt dus niet continue een instructeur met je mee. Je krijgt van te voren veiligheidsinstructies waarbij alle do & don’ts worden verteld. Vervolgens kun je (bijna) alle parcoursen en attracties zelf afleggen. Op een aantal plekken en bij bepaalde activiteiten in het park staat altijd een instructeur om te begeleiden
Moet ik, als ouder/begeleider, ook mee doen aan de activiteiten?

Wij vinden het altijd leuk en fijn wanneer ouders/begeleiders actief mee doen bij de verschillende activiteiten in ons park. Voor volwassenen is er namelijk ook genoeg spanning en uitdaging. Het is echter niet noodzakelijk om actief mee te doen. We beschikken over een mooi terras, centraal tussen alle activiteiten, om je kids in de gaten te houden. Op het terras zijn snacks en drinks te verkrijgen.
Indien je als ouder/begeleider niet mee wilt doen aan de activiteiten betaal je slechts €2,95 entree.

Krijg ik vooraf veiligheidsinstructies?

Absoluut! Direct na binnenkomst krijg je instructies door middel van onze instructievideo. Ook krijg je tussendoor nog aanwijzingen van een gecertificeerde kliminstructeur.
Onze instructeur vertelt je alles over de veiligheid en de regels in ons park.

Hoe veilig is Funmania Aalsmeer?
Voor de gezekerde activiteiten maken wij gebruik van het Expo Glider systeem. Dit systeem is speciaal ontworpen voor in- en outdoor parken en behoort tot de veiligste systemen die er op dit moment te verkrijgen zijn. Je hoeft je dus absoluut geen zorgen maken dat er iets kan gebeuren. Daarnaast lopen er altijd instructeurs rond in ons park die helpen begeleiden en de veiligheid in de gaten houden. 
Zijn er lockers aanwezig om spullen op te bergen?

Ja, er zijn lockers aanwezig om (waardevolle) spullen om te bergen.

Zijn er douches of kleedkamers aanwezig?
In het Funpark zijn geen douches of kleedkamers aanwezig. Wij adviseren om je niet te warm aan te kleden als je deelneemt aan de activiteiten. Jassen of vesten kunnen eventueel worden opgeborgen in een kluisje.
Zijn er speciale kortingen of arrangementen voor groepen

Voor elke doelgroep hebben wij programma op maat samengesteld. Wij adviseren iedereen om een kijkje te nemen op de pagina Arrangementen , zodat je profiteert van de korting die in de verschillende arrangementen zit verwerkt.

Zijn huisdieren welkom bij Funmania Aalsmeer?
Nee, huisdieren zijn niet toegestaan in Funmania Aalsmeer (met uitzondering van een hulphond).
Is er Wifi beschikbaar?
Ja, voor onze klanten is er gratis Wifi beschikbaar.
Is er voldoende parkeergelegenheid?
Ja, voor de deur en binnen 5 minuten loopafstand is er voldoende én gratis parkeergelegenheid.
Mag ik zelf eten en drinken meenemen?

Het is niet toegestaan om je eigen eten en drinken mee het park in te nemen.

Welke betaalmogelijkheden biedt Funmania Aalsmeer?

Binnen Funmania kan je contant, per pin en per creditcard betalen.

Is Funmania Aalsmeer toegankelijk voor mindervaliden?

Funmania Aalsmeer is toegankelijk voor mindervaliden. Helaas zijn niet alle activiteiten toegankelijk voor rolstoelgebruikers.

Hoelang mag ik in Funmania blijven?

Een ticket is geldig voor 3 uur bij Funmania. De eerste tijd op de reservering is de starttijd en de tweede tijd die aangegeven word is de eindtijd. Hier wordt ook op gehandhaafd door middel van bandjes. 

 

Navigeer

Contact

T: 0297 310 200
E: info@funmania-aalsmeer.nl

Beethovenlaan 114
1431 WZ Aalsmeer